RCM

V RCM opredeljujemo pet korakov za optimizacijo logističnih stroškov v podjetju. Prvi korak: odpraviti drage napake zaradi nepopolne dokumentacije ali izbora neustreznega logističnega partnerja. Logistični partner lahko svojo kakovost dokazuje z certifikatom vodenja sistema kakovosti ISO 9001:2015 in certifikatom Pooblaščenega gospodarskega subjekta AEO. Drugi korak: oceniti storitve z višjo dodano vrednostjo. Večina ponudnikov logistike opravlja posamezno obliko storitve z dodano vrednostjo. Stroškovno učinkovitejši pristop je dokončanje lažjih storitev znotraj podjetja ali preko poslovnega partnerja z logističnimi storitvami na enem mestu. Tretji korak: optimizacija logističnih stroškov in skrajšanje tranzitnega časa z zbirnimi pošiljkami (LCL). Kadar v podjetju ni dovolj tovora, da bi napolnili pomorski tovorni kontejner, lahko izkoristimo storitev LCL (Less than container Load) med večjimi pristanišči po vsem svetu. Četrti korak: s carinskim skladiščenjem in uvoznim carinskim postopkom 42 lahko izboljšamo svoj denarni tok. Pri izbiri skladišča smo pozorni na to, da ponudnik skladiščnih prostorov razpolaga s carinskimi dovoljenji, ki bodo podjetje razbremenila plačila dajatev ob uvozu. Peti korak: izobraževanje odločevalcev. Odločevalce znotraj podjetja poučimo o tem, kaj njihove odločitve pomenijo za logistiko, kakšni so sinergijski učinki povezovanja s specializiranimi logističnimi podjetji, in o možnostih, ki jih na področju logističnih storitev ponuja zakonodaja EU.

RCM d.o.o.
www.rcm.si