EmmaLunay na sejmu v NemčijiEmma, inovativno družinsko podjetje z več kot 45-letno tradicijo, je na letošnjem mednarodnem sejmu naravne kozmetike in wellnessa Vivaness v Nürnbergu v Nemčiji zelo uspešno predstavilo svojo novo blagovno znamko izdelkov za žensko higieno, vložke in tampone iz 100-odstotnega naravnega bombaža Lunay. Na sejmu Vivaness in Biofach se je predstavilo 2.263 razstavljavcev, sejem pa je obiskalo več kot 44.600 obiskovalcev iz 130 držav sveta. »Ekološke blagovne znamke postajajo vse bolj pomembne. Vse več ljudi se namreč zaveda škodljivih vplivov, ki jih ima uporaba umetnih materialov na njihovo zdravje, tako je tudi pri izdelkih za žensko higieno. Z našo najnovejšo blagovno znamko vložkov in tamponov iz 100-odstotnega naravnega bombaža Lunay, s katero smo v Sloveniji v pol leta uspeli izdelke vključiti v prodajo šestih velikih trgovcev, smo na sejmu poželi veliko zanimanja. Za Lunay se že zanimajo kupci iz Nemčije, Avstrije, Hrvaške, Srbije, Irske in Madžarske ter iz drugih evropskih držav, iz Bolgarije pa smo že prejeli prvo naročilo,« je povedala Tatjana Potokar, direktorica podjetja Emma d.o.o. Na sejmu so predstavili tudi trende v oblikovanju celostnih grafičnih podob izdelkov naravne kozmetike in wellnessa. Po besedah strokovnjakinje za marketing Jette Wagner prihajajo vse bolj v ospredje tehnične ilustracije, ki pripovedujejo zgodbe življenjskega stila. Pri tem je izpostavila izdelke Lunay kot odličen primer podobe, ki sledi najnovejšim trendom oblikovanja.

Emma d.o.o.
www.emma-group.eu