Povpraševanje po trajnostni modi narašča

49 % vodij spletnih modnih trgovin verjame, da je trajnost ključni trend, ki narašča. (Foto: Pixabay)
49 % vodij spletnih modnih trgovin verjame, da je trajnost ključni trend, ki narašča. (Foto: Pixabay)

Po raziskavi modnega iskalnika Glami se je v Sloveniji povpraševanje po trajnostni modi letos povečalo za 170 % v primerjavi z letom 2020, število naročil pa za 96 %. Podatke so pridobili s spremljanjem števila odhodnih klikov na straneh izdelkov iz trajnostnih materialov na  modnem iskalniku Glami.

Ugotovitve kažejo, da ne glede na finančne negotovosti med pandemijo 49 % vodij spletnih modnih trgovin verjame, da je trajnost ključni trend, ki narašča. Kot pravijo: »Novi trend so ljudje po vsej Evropi začeli opažati in ga tudi vse bolj udejanjati v svojem vsakdanjem življenju. Bruto vrednost blaga, realiziranega iz trajnostnih blagovnih znamk, preko uporabnikov Glami, je v Sloveniji v prvi polovici letošnjega leta za 230 odstotkov višja od skupne vrednosti v lanskem letu.«

Trendu vse večjega zanimanja potrošnikov za trajnostne izdelke po ugotovitvah sodeč sledijo tudi blagovne znamke, ki se trudijo kupcem ponuditi vse več informacij o materialih in proizvodnji. Eno od osnovnih meril kupcev pri odločanju o nakupu so tudi delovni pogoji v tovarnah.

Vir: Marketing magazin

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija
iz evropskega sklada za regionalni razvoj. Sofinanciranje spletne strani je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.