REGPAK 2018 |
 
Embalažo, ki so jo nagradili na srečanju najboljših oblikovalskih rešitev v regiji; REGPAK 2018, in sicer za deodorant Madres, so kreativno zasnovali v timu Pikto, z oblikovalko Nadjo Ocepek in oblikovalcem Jernejem Stritarjem.
 

Pikto, biro za komuniciranje, d.o.o., je med drugim odgovoril, da so nagrade potrditev pravilnega razmišljanja in odlične implementacije.

Katere oblikovalske rešitve je žirija najbolj izpostavila in ali stroka zdaj bolj upošteva koncept ekodizajna?

Stroka verjetno že od nekdaj upošteva koncepte ekodizajna. Vsaj del stroke, zdaj pa se to zavedanje širi tudi med naročnike. Ti spoznavajo vedno večjo kritično maso kupcev, ki zahtevajo tovrstne izdelke. Eden od ključnih izzivov prihodnosti je, kako iz procesov masovne proizvodnje izločiti plastiko ter podobne sintetične materiale. Ne bo lahko, je pa prihodnost nedvomno v trajnostno naravnanem oblikovanju in proizvodnji.

Kakšne želje je izpostavil naročnik embalaže?

Morda je potrebno poudariti, da je naročnik že od začetka zaupal oblikovalcu in smo lahko ponudili najboljšo rešitev, kot smo jo lahko. Tulec je bil razvit in izdelan v Sloveniji, skupaj z naročnikom smo ga nadgradili. Obojestransko zaupanje med naročnikom in oblikovalcem se splača.

Kaj pričakujete od nominacije za prestižno nagrado World Star za najboljšo embalažo?

Nagrade so potrditev pravilnega razmišljanje in odlične implementacije. In to je čisto dovolj.

Katere so glavne novosti v oblikovalskih trendih pri rešitvah za embalažo na slovenskem trgu in kakšne, če primerjate to, kar ste spremljali na REGPAKu 2018?

Slovenski trg je glede oblikovanih embalaž med bolj zrelimi v regiji. Čeprav nimamo tako razvite živilske industrije kot denimo Hrvati in smo omejeni z majhnostjo nacionalnega trga, imamo dovolj kakovostnih oblikovalskih rešitev, ki se lahko suvereno uvrščajo na tekmovanja, kot je REGPAK.