Embalažne inovacije v Birminghamu |
 
Sejem Embalažnih inovacij 2016, ki je tradicionalno konec februarja, je v Birmingham privabil vsa velika gospodarska imena, kot so British Airways, Samsung, Young’s Seafood, Amazon, Tesco, Mars, Kimberly-Clark, LUSH, TATA Steel in Dairy Crest. Na sejmu je bilo mogoče videti 160 novih embalažnih inovacij, torej najboljše v pakiranju in tisku na globalni ravni. Sejem je bil živahno prizorišče za razprave, delavnice in predstavitve najboljših embalažnih inovacij na trgu, seveda pa tudi za nove poslovne priložnosti.
 

Embalažne inovacije v BirminghamuGerry Sherwood, direktor Easyfairs’ UK Packaging Events, je povedal: »Sejem je znova dokazal, da je pomembna odskočna deska za embalažne strokovnjake in tiskarje. 73 % razstavljavcev je že rezerviralo razstavni prostor za leto 2017, kar pove veliko.« Obiskovalec, Paul McKendrick, generalni direktor podjetja Creative Whisky Company, je pripomnil: »To je moja prva sejemska udeležba, ki mi je res odprla oči. Izkušnja je pozitivna tudi zaradi organizacije. Sejem bi ocenil kot velik uspeh.«

Izobražene ljudi na delovna mesta z izzivi

Sejem je ponudil zanimive praktične delavnice, kjer so govorili posamezniki vodilnih blagovnih znamk, kot so: Innocent Drinks, Kraft Heinz, Britvic, Taylors of Harrogate, John Lewis, Wilkos, JML Group, The Body Shop, SABMiller plc, Quorn Foods in drugi. Med govorci je bil tudi Graham Fox, vodja embalažne ekipe iz podjetja Innocent Drinks, ki je v ospredje postavil »zapiranje zanke sposobnosti«. Fox je povedal: »Del problema je napačno umeščanje sposobnosti in ne premalo sposobnosti. Obstaja nevarnost, da podjetja zaposlujejo ljudi, ki so preveč izobraženi za določeno delovno mesto. Posamezniki tako postanejo nemotivirani in odidejo. Ljudje, ki so se izobraževali v znanosti in tehnologiji, ne želijo pričeti na začetku. Potrebno jim je dati občutek smeri in kariero, ki jo bodo lahko zgradili pri vas.«

Inovacija kot problem, ki je rešljiv z uporabo modernih pristopov

Simon Elder, vodja razvoja pri podjetju Proctor & Gamble, je govoril o tem, kako najti inspiracijo za embalažo izven industrije. Elder je komentiral: »Inoviranje je reševanje problemov. Če imaš problem, ki ga lahko deliš, ga deli in rešitev pride. Verjamem, da če lahko inoviraš že na nivoju oblikovanja, bo to dobro za inovacijo skozi celoten embalažni proces.« Na sejmu so prvič postregli tudi z veliko inovacijsko debato, kjer so strokovnjaki iz podjetji, kot so Britvic Soft Drinks, Essentra, Innocent and Bacardi razpravljali o tem »Kaj sploh inovacija je?«. Stefan Casey, poslovni inovacijski menedžer za hrano in pijačo iz The Retail inštituta, je vodil razpravo. Ključna tema je bila, kako najti novo embalažno inovacijo. Govorci so se strinjali, da je potrebno prevzeti moderne pristope, kot je »crowdsourcing« (vir so množice) in socialni mediji, da lahko pridete do nove inovacije. Poleg tega je potrebno biti odprt za sodelovanje. Fox je dodal, »Če pogledate podjetja, kot sta Airbnb in Uber, so našla trg, za katerega nihče sploh ni menil, da obstaja. Da bi lahko dobro inovirali, moramo na novo odkriti.«

Unikatnost blagovne znamke veča prepoznavnost in lojalnost

Novost na sejmu je bila tudi Delavnica vzhajajoča zvezda, ki je nudila priložnost obiskovalcem, da dosežejo svoje embalažne cilje. Na inovacijski predstavitvi pa so bile predstavljene najnovejše inovacije iz industrije. Podjetja The Drinks, Pharmaceutical in Retail so obiskovalcem ponujala življenjske zgodbe embalažnih inovacij, nasvete in odkrivala najnovejše koncepte, relevantne za embalažno industrijo. Iain Stirling, soustanovitelj in lastnik podjetja Arbikie Highland Estate, ki je bil govorec na Simpoziju pijačarjev, je pripomnil: »Ko gledaš blagovno znamko svojega izdelka, ugotoviš kako ključna je. Kupci se morajo spomniti, zakaj kupujejo tvoj izdelek. Torej, bolj je blagovna znamka unikatna, boljšo prepoznavnost ima in večja bo lojalnost blagovni znamki izdelka.«

Analogni in digitalni tisk z roko v roki

Udeleženci sejma so grmeli na ogled sejemskega favorita, velike tiskarske razprave, ki jo je vodil urednik PrintWeeka, Jo Francis. Na njej so sodelovali tudi Andy Abbott, generalni direktor Dantex UK, John Bambery, predsednik podjetja BPIF Labels, Douglas Hutt, globalni embalažni menedžer pri podjetju SABMiller in Marian Stefani, izvršni direktor podjetja IPIA. Interaktivna razprava je tekla o tem, če lahko analogni tisk preživi v digitalnem svetu. Hutt je pripomnil: »Vsa embalaža je lahko potiskana digitalno ali analogno. Največji izziv je, da obe izgledata enako na prodajnih policah. Ne želimo si, da bi potrošniki spraševali, ali je izdelek drugačen, ker je embalaža drugačna. Nujno je torej, da digitalni in analogni tisk delujeta skupaj in zagotavljata enoten izgled, ki je privlačen za potrošnika.«

Sejem kot platforma za nove poslovne priložnosti

Po uspešnem sejmu je Gavin Ashe, partner pri podjetju Kite Packaging, ocenil: »Na stojnici smo imeli izjemen obisk. Vsi so z zanimanjem pregledovali naše nove, inovativne izdelke. Naš PaperJet Delivery System je privlačil posebno veliko kvalitetnih obiskovalcev, kot tudi naš Auto Airshock Machine. Fantastična dva dneva!« Simon Dix, prodajni direktor podjetja Vetroplas Packaging, je dodal: »Vedno se veselimo razstavljanja na sejmu Embalažnih inovacij. Sejem je kvalitetna platforma, ki daje možnost, da predstavimo naše embalažne rešitve za trge za nego kože in kozmetične trge in stekleno embalažo, po kateri smo postali poznani. Dogodek je osredotočen naprej v prihodnost pakiranja in vedno ga jemljemo kot priložnost, da damo v center naše najnovejše embalažne inovacije. Veseli smo, da lahko na sejmu spregovorimo s partnerji, s katerimi smo že imeli priložnost delati. Ker vemo, da na sejem pridejo le tisti, ki imajo resničen interes, smo vzpostavili veliko vrednih kontaktov za prihajajočo dekado.«

Naslednji Easyfairs packaging dogodek bo Packaging Innovations & Luxury Packaging London, ki bo v London Olympia 14. in 15. septembra 2016. 

Vir: PackagingNews